Mohito.com recenzie, hodnotenia, skúsenosti

Pridať recenziu
Silvia (07.02.2025)
Neodporúča
nič
Chcela som vrátiť tovar, objednala som kuriéra, ale neprišiel. Písala som 3x, 3x povedali, že zajtra príde... odvtedy neprišiel kuriér...
2 týždeň musím čakať na tovar... to bolo posledné, že objednala som, nikdy už nebudem...
Viera (25.01.2025)
Odporúča
velkost diat sedi presne, kvalitny tovar, presne ako na obrazku
tovar nemal ochranny obal a prisiel ponrceny
Adriana (13.11.2024)
Neodporúča
pekné produkty
ale povedala som si nikdy viac
tovar chcem vrátiť ,objednala som si kuriéra na deň kedy mám voľno, neprišiel na info linke my povedali že majú nárok dva dni na prevzatie ,tak som zasa volala tak na druhý deň budú urgovať,tak som zvedavá či príde ,takže nikdy viac neobjednám, Načo poskytujú takúto službu ,keď to nevedia zabezbečiť, najhorší eshop v poskytovaní takýchto služieb.
Maria (20.09.2024)
Neodporúča
Nic
Najhorsi jnternetovy obchod zrudia vsm zaplatenu objednavku a poslu cast penazi!!!
Nekomunikuju
Neodpovedaju
Zrusia Vas hovor!
Drzia 2 tyzdne peniaze s potom vsm zrusia objednavku
Profukt v zlave narsz zmenia cenu na vyssiu
Nikdy viac
Izabela (25.08.2024)
Neodporúča
Z Mohita som si objednala kraťase, ktoré mi nesadli a tak som ich chcela vrátiť. Vo svojom profile som vyplnila vratku a čakala na kuriéra, kedy príde po balík. Volal mi práve, keď som bola v sprche a teda som nemohla zdvihnúť mobil. Keď som mu volala naspäť, dohodli sme sa, že po balík príde na ďalší deň. Neprišiel. Písala som teda do Mohita. Už mesiac mi cez kopirák píšu tú istá správu: „Ospravedlňujeme sa. Veľmi nás mrzí omeškanie kuriéra. Urgujeme príchod kuriéra na xx.xx.2024.“ Takmer každý deň im píšem, že tu stále nebol a obchádzame doma balíček. Prvé dni som kvôli tomu sedela doma a čakala na jeho príchod, aby sa mi nezopakovala situácia z prvého dňa. Bol to zabitý čas.
Ja rozumiem tomu, že toho majú veľa, no pri objednávaní ma nič neupozornilo na to, že aktuálne vratky trvajú takto dlho. Prečítala som si to až potom, čo som vratku zaslala. A úprimne si myslím, že tam naschvál nenapísali konkrétny čas, o koľko sú vratky oneskorené, pretože by u nich ľudia toľko nenakupovali. Je to neseriózny prístup, neuctivý voči zákazníkovi. Keď si na stránke prečítam, že sú vratky omeškané, počítam s tým, že maximálne o dva týždne. Ja sa však so svojou vratkou blížim už k štyrom a z komunikácie nemám pocit, že sa u nás niekedy kuriér po kraťase vráti. Bolo to doslova vyhodených 30€ von oknom, pretože ma tie kraťase deformujú a určite ich nebudem nosiť. Ešte pár dní počkám a potom ich hodím do Humany.
Som šokovaná z toho, že sa toto môže v dnešnej dobe stať a to najmä s eshopom alebo predajňou, ktorá je známa.

Mohito.com novinky a výpredaje